Check Vaststellingsovereenkomst

Het is aan te raden een vaststellingsovereenkomst altijd door een arbeidsjurist te laten controleren voordat u iets ondertekent. Onze juristen staan hierin graag voor u klaar.

Gratis controle op hoofdlijnen

Heeft u een vaststellingsovereenkomst van uw werkgever ontvangen en wilt u weten of dit voorstel voldoet aan de wettelijke eisen? Hieronder kunt u de vaststellingsovereenkomst uploaden. Wij bestuderen het voorstel van uw werkgever en nemen dezelfde dag nog contact met u op. Deze beoordeling is geheel vrijblijvend en kosteloos.

Werkgever vergoedt de kosten

Als u een uitvoerige controle wilt van uw vaststellingsovereenkomst en/of wilt onderhandelen over de voorwaarden, dan bent u bij ons ook aan het juiste adres. Als uw werkgever het initiatief heeft genomen om tot beëindiging van het arbeidscontract over te gaan, krijgen wij het bijna altijd voor elkaar dat uw werkgever de juridische kosten voor zijn rekening neemt. Ons advies is voor u dan gratis.

Werkgever vergoedt niet de kosten

Wilt u een uitvoerige controle van uw vaststellingsovereenkomst en/of wilt u onderhandelen over de voorwaarden, maar is uw werkgever niet bereid de juridische kosten voor zijn rekening te nemen? Dan kunnen wij u ook uitstekend van dienst zijn tegen een aantrekkelijk tarief. U hoort van ons van tevoren wat de kosten zijn.

Upload overeenkomst

• Sleep bestanden hierheen of
    Toegestane bestandstypen: jpg, gif, png, pdf, docx, doc, jpeg.

Uw overeenkomst wordt onder andere gecontroleerd op:

Datum beëindiging
Opzegtermijn